Onze experts helpen bij al uw vragen
088 181 0349- Binnen 24 uur.
- Gratis en vrijblijvend.
- Specialist uit uw regio.
In de horeca is het belangrijk om een veilige en respectvolle omgeving te waarborgen voor zowel gasten als personeel. Wanneer er zich ongepast gedrag voordoet, zoals het spugen in de camera, zijn er verschillende stappen die een hotel kan ondernemen om de situatie aan te pakken.
Het is cruciaal om het incident zo snel mogelijk te documenteren. Dit kan onder andere door:
Afhankelijk van de ernst van het gedrag, kan het hotel besluiten om direct te reageren. Dit kan inhouden:
Het is belangrijk dat hotels een duidelijk beleid hebben voor het omgaan met ongepast gedrag. Dit omvat:
Afhankelijk van de ernst van de situatie en de gevolgen voor het hotel, kan het nodig zijn om juridische stappen te overwegen. Dit kan bijvoorbeeld inhouden:
Bij twijfel over de juiste stappen of als u specifieke juridische vragen heeft, is het raadzaam om professioneel advies in te winnen. U kunt ons contactformulier op de website invullen voor meer informatie en ondersteuning.
U wordt vandaag gratis en vrijblijvend teruggebeld door een ervaren strafrechtadvocaat.